27 Ocak 2015 Salı

SENİ SEVİYORUM



"SEVEN SEVDİĞİNE SEVDİĞİNİ SÖYLESİN"
Güllerin Efendisi {s.a.v.} 

Defin tamamlanmak üzereydi. Kabre atılan her kürek toprakta yüreği dolup taşan yaşlı adam taziye dileklerinin ardından kabre doğru baktı. Kafasını aksi istikamete çevirdi ama dayanamadı tekrar baktı. Tekrar,tekrar...
Sonra acziyetmi,yoksa duyulan korkunç açıdan mı bilinmez yürekleri dağlayan, kulakları tırmalayan, insanı kendinden alan bir nidayla haykırdı: BEN.... BEN... BEN...
Sonra hiç kırıklara boğuldu,kabrin yanına düz çöküp toprağını avuçlarında sıkarken.
Ağladıkça haykırıyor,haykırdıkça ağlıyordu yaşlı adam, BEN... BEN... BEN...
İmam yavaşça yaklaşıp yanına çömelerek "anlıyorum sizi ama ALLAH'ın taktiri" diyecek oldu ama adamcağız hıçkırıktan konuşamaz hale geldi bu sözün üstüne.
Sadece BEN diyordu bitap haldeki adam BEN.
Biraz sakinleşince ellerini tuttu sıkıca imam efendinin. İmam şefkatle baktı yaşlı adama, "Belli ki çok sevmissiniz amca" dedi kısık bir sesle.
Bu cümle adamın koptuğu an oldu resmen.
Feryadı kabristanı inletiyordu.
"BEN ONU COK AMA ÇOK SEVDİM HOCAM"
imam efendinin gözleri tutamadı artik yaşları, boşaltıverdi sağanak halinde.
Sadece imam değildi gözyaşlarıyla yaşlı adama eşlik eden. Bu feryada duyarsız kalmayıp kabristanı terk edemeyen onlarca insanda inciler döküyordu yanaklardan aşağı.
İNANIRIM AMCACIĞIM EŞİNİZ, TABİKİ SEVMİSSİNİZDİR"
Yaşlı adam kendisini kabrin üzerine bıraktı yavaşça ve haykırdı kabre doğru.

İYİ DE HOCAM O HAYATTAYKEN BEN ONA HİÇ ONU SEVDİĞİMİ SÖYLEMEDİM Kİ "
★★★. *******★*******★★★

Fatih ÇALTI      Denemeler... 2001

Çok zor değil sevdiğine kişinin SENİ SEVİYORUM demesi, bunu dillendirmesi.
Hadi şimdi sevdiklerimize söyleyerek hadis-i şerif'i yaşamımıza tatbik edelim
★★★*******★*******★★★

Fatih ÇALTI      Denemeler... 2001

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder